30.1.12

SAG Awards 2012 - Οι 3 πιο καλοντυμένες της βραδιάς!!

Φορέματα και πολλές απαστράπτουσες παρουσίες και στα χτεσινά βραβεία SAG !!
 Οι καλύτερες , όμως , πάντα ξεχωρίζουν , ακόμα και στο κόκκινο χαλί !!

Η πιο καλοντυμένη της βραδιάς ,
κατά την ταπεινή μου άποψη , 
ήταν η σταρ του Glee Jayma Mays 
με μαύρη μεταλλιζέ δημιουργία Reem Acra !!
Φρέσκια και αέρινη , παρά το μαύρο του φορέματός της ,
τράβηξε όλα τα βλέμματα από τη στιγμή της άφιξής της.



Η δεύτερη αγαπημένη μου , η Amber Heard ,
διάλεξε επίσης μια μαύρη δημιουργία από τον Zac Posen.
Ίδιο χρώμα , τελείως διαφορετικό λουκ !!


Από τη λίστα μου δε θα μπορούσε να λείψει 
και μία δημιουργία σε λευκές αποχρώσεις , 
όπως αυτή που διάλεξε η Kelly Osborne 
από την κολεξιόν του Badgley Mischka !!


Συμφωνείτε με τις επιλογές μου ??

2 σχόλια:

  1. Mmmm, με την πρώτη σου συμφωνώ απόλυτα. Η δεύτερη δεν με τρέλανε και η τρίτη μου αρέσε σαν φόρεμα αλλά όχι για το συγκεκρ. άτομο. Το μαλλί ήταν σχεδόν ίδιο με το φόρεμα,χιχι. Πάντως ναι έκανες καλές επιλογές. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Slots Provider JT-Games Adds Vegas Slots To Its NJ Online
    Slots provider JT-Games 진주 출장안마 will be adding a new game experience 나주 출장안마 to the slot 익산 출장마사지 catalog, 과천 출장샵 which 통영 출장마사지 also includes Vegas slots.

    ΑπάντησηΔιαγραφή